Leave a message to humanity
Uczniowie dowiedzą się, co to jest, jak i kiedy używać języka
parlamentarnego / politycznego, jak tworzyć rezolucje w oparciu o debatę i
stanowisko poszczególnych osób lub grup krajów. Skorzystają z badań, aby
znaleźć rozwiązania światowych problemów, napisać artykuły, które wyrażą ich
opinię, wykorzystując fakty i statystyki do poparcia wszelkich roszczeń, jak
również zyskają pewność siebie w występowaniu przed swoimi rówieśnikami.
Główne tematy:
1) Ochrona środowiska
2) Prawa zwierząt
3) Edukacja
Główne tematy:
1) Ochrona środowiska
2) Prawa zwierząt
3) Edukacja
Uczestnicy odegrają rolę dyplomatów reprezentujących
naród lub organizację pozarządową w symulowanej sesji organu (komitetu)
Organizacji Narodów Zjednoczonych, takiego jak Rada Bezpieczeństwa lub
Zgromadzenie Ogólne. Uczestnicy zbadają kraj, wcielą się w dyplomatów, zbadają
kwestie międzynarodowe, debatują, obradują, konsultują się, a następnie
opracowują rozwiązania światowych problemów.
I. Partnerzy na mapie
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1nAuBjZlz7tXsGZRXfiHEgd9mpgW5a_Fk&ll=52.16501748864576%2C22.273393599999963&z=18II. Przedstawiamy się
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/79x14e0gxfoh
LearningApps games
1. https://learningapps.org/display?v=pm1ccgd2c19
2. https://learningapps.org/display?v=pa69wuc2j19
1. https://learningapps.org/display?v=pm1ccgd2c19
2. https://learningapps.org/display?v=pa69wuc2j19
III. Nasz kraj
IV. Nasze miasto
V. Nasza szkoła
https://issuu.com/katarzynadrabarek/docs/our_school_maja___natalia_a VI. Logo
https://forms.gle/syibSnA5sMN5Kobq8
Uczniowie zapoznali się z materiałami umieszczonymi na Twinspace przez naszych partnerów
VI. LOGO
https://forms.gle/fYJHzGEGX4SLKnTy7
Zwycięzkie LOGO
Przygotowane przez Maję :) - Gratulacje! to logo zgłosimy jako naszą propozycję do głosowania międzynarodowegoVII. Plakat
Uczniowie w grupach pracowali nad plakatem, podjęli decyzję, że będzie to kolaż z czterech mniejszych plakatów. Pierwszy ogólny o projekcie plus trzy dotyczące tematów naszych przemówień: środowisko, prawa zwierząt i edukacja
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz