1. Emocje
https://answergarden.ch/5096115
2. Idiomy zw z emocjami
https://docs.google.com/document/d/1bG9P1ejAsLgvCY1RtWdYBZU66_MoRKzdydX4urQC_O4/edit?usp=sharing
3. Kartka z życzeniami
1. Emocje
https://answergarden.ch/5096115
2. Idiomy zw z emocjami
https://docs.google.com/document/d/1bG9P1ejAsLgvCY1RtWdYBZU66_MoRKzdydX4urQC_O4/edit?usp=sharing
3. Kartka z życzeniami
Steam Detecvtives:
MUSIC:
https://musiclab.chromeexperiments.com/Experiments
https://www.calculators.org/games/piano-for-kids/
https://kidmons.com/pl/gra/pianino-online/
Padlet na próbki muzyczne ;)
Ewaluacja działań listopadowych (A.G.Bell)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOUkU8ZD_8uHnzs-q0RfLXT_Nfzv-CokA8QFZKSRWtMvn8tw/viewform
All Colours are beautiful
INTRODUCTION ALL COLOURS ARE BEAUTIFUL - Students' Introduction
Colour song
Colours of the month: yellow and green
Colours of the month - YELLOW & GREEN
New Year's Cards
1. GŁOSOWANIE na grudniowo-styczniowe aktywności w Staem Detectives
2. Eksperyment:
Tu umieszczamy nasze zdjęcia
Z okazji ErasmusDays 2025 oraz eTwinning Day zapraszamy wszystkich uczniów i nauczycieli do udziału w interaktywnej grze terenowej przygotowanej w Genially! 🎮
Gra inspirowana jest krajami partnerskimi naszych dwóch projektów Erasmus+ realizowanych w synergii z eTwinning:
🎲 “Shall We Play a Game” oraz
💻 “The Non-Formal and The Digital Classrooms for Inclusion”.
🔍 Czeka na Was seria interaktywnych zagadek, szyfrów i quizów dotyczących krajów partnerskich naszych projektów. Każde rozwiązanie przybliży Was do odkrycia kolejnego etapu europejskiej przygody!
💪 To doskonała okazja, by w duchu Erasmus+ i eTwinning połączyć naukę, zabawę i współpracę zespołową, a przy tym poznać lepiej naszych partnerów z całej Europy.
🔗 Link do gry: https://view.genially.com/68f3a75107278c822d144358/interactive-content-escape-room
Dołączcie do zabawy, rozwiążcie zagadki i poczujcie europejskiego ducha współpracy! 🇪🇺✨
#ErasmusDays #eTwinningDay #ErasmusDays2025 #eTwinning #ShallWePlayAGame #DigitalClassroomsForInclusion
W ramach wrześniowego wyzwania uczniowie mają za zadanie stworzyć w programie Canva grafikę na social media, która ogłosi ich dołączenie do projektu.
To zadanie to nie tylko okazja do wyrażenia siebie, ale także pierwszy krok w świecie projektowania graficznego z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.
Uczniowie:
logują się na swoje konto Canva,
poznają podstawowe funkcje programu (dodawanie tekstu, wybór tła, korzystanie z szablonów i elementów graficznych),
tworzą własną, kreatywną grafikę powitalną.
1. Zadanie dla uczniów
Wejdź na udostępniony link do szablonu w Canvie.
Kliknij „Użyj tego szablonu”, aby otworzyć go na swoim koncie.
Tło i logo zostają bez zmian.
Zmień napis - dodaj nazwę szkoły.
Dodaj własne elementy graficzne (logo szkoły, zdjęcie szkoły, dymki, naklejki), aby grafika była spersonalizowana.
Zadbaj o czytelność napisów i spójność kolorów.
Gotowy projekt zapisz: Udostępnij → Pobierz → PNG/JPG.
Udostępnij swoją pracę nauczycielowi.
FOLDER ZE ZDJĘCIAMI SZKOŁY:
Nauczyciel:
wybiera najbardziej kreatywną pracę,
publikuje ją na profilach szkoły w mediach społecznościowych,
w poście informuje o przystąpieniu szkoły do projektu, dodaje hasztagi #CanvaNaCalyRokSzkolny i oznacza grupę Ogólnopolski projekt "Canva na cały rok szkolny".
2. Zadanie dla nauczyciela
Spośród przesłanych projektów wybierz najbardziej kreatywną pracę.
Opublikuj ją na profilach szkoły w mediach społecznościowych (np. Facebook).
Post ma zawierać:
oznaczenie grupy na FB Ogólnopolski projekt “Canva na cały rok szkolny”
#CanvaNaCałyRokSzkolny #canva#styczni
#CanvaEducation #Canva
To świetna okazja, by uczniowie poczuli się częścią społeczności i zaprezentowali swoją kreatywność
1. Complete the pre-survey
LINK: STEAM Detectives:On the Trail of Science eTwinning Project Student Pre-Survey
2. Log into TWINSPACE
Use the LINK: https://school-education.ec.europa.eu/en/pupil-login
and the date given to you by your teacher
3. Introduce yourself (write your name- our pages 21-25)
4. Go to the page What is Stem-Steam? (Mentimeter) | European School Education Platform
and complete the wordcloud "What do you think STEM-STEAM means?"
5. Let's understand STEAM. Watch the video: https://youtu.be/F4Ya-etTbV0
Dołączamy do projektu „Canva na cały rok szkolny” 😍
Strona główna projektu:
Canva na cały Rok Szkolny – druga edycja
Nasza przestrzeń na działania
📢✨ Klasa patronacka eTwinning 4b rozpoczyna nową, niezwykłą przygodę w projekcie „STEAM Detectives: On the Trail of Science / Detektywi STEAM: Tropem Nauki”! ✨📢
Pod opieką p. Katarzyny Drabarek i p. Urszuli Jońskiej nasi uczniowie wezmą udział w międzynarodowym projekcie STEAM. Wspólnie ze szkołami z Turcji, Rumunii, Włoch, Grecji i Albanii będą rozwijać umiejętności XXI wieku – kreatywność, współpracę, krytyczne myślenie i rozwiązywanie problemów.
👩🔬👨🔬 Poznają sylwetki słynnych naukowców, stworzą własne prototypy i nauczą się korzystać z nowoczesnych narzędzi cyfrowych, Web 2.0 oraz sztucznej inteligencji.
🎮 Zdobędą też umiejętności bezpiecznego i twórczego korzystania z mediów cyfrowych.
Przed 4b fascynująca podróż pełna odkryć, współpracy i nauki przez zabawę – trzymamy kciuki i życzymy powodzenia! 🌍💡
🌟 Mamy to! Odznaka Jakości eTwinning dla naszego projektu! 🌟
Z ogromną radością informujemy, że nasz międzynarodowy projekt „Zusammen stark!” („Razem silni!”), realizowany wspólnie ze szkołami z Niemiec i Czech, otrzymał Krajową Odznakę Jakości eTwinning 🏅.
Odznaka Jakości eTwinning przyznawana jest najlepszym projektom międzynarodowym, które wyróżniają się wysoką jakością działań, współpracą uczniów i nauczycieli, innowacyjnością oraz wpływem na rozwój uczniów. To prestiżowe wyróżnienie potwierdza, że nasz projekt został zrealizowany na bardzo wysokim poziomie. ✨
Projekt miał na celu promowanie dobrostanu, zdrowego stylu życia, emocji, przyjaźni i zaangażowania społecznego.
W ramach działań:
✨ stworzyliśmy logo projektu i kolekcję plakatów w Canvie,
✨ pracowaliśmy w grupach międzynarodowych, nagrywając filmy i przygotowując zdjęcia do misji w Goosechase,
✨ opracowaliśmy wspólnie produkty końcowe:
📖 „Emotionen-Wörterbuch” („Słownik emocji”)
📷 „Unsere Wohlfühlorte” („Nasze miejsca, w których czujemy się dobrze”)
🎥 „Bewegung macht Spaß!” („Ruch to zabawa!”)
💡 „Kleine Taten, große Wirkung” („Małe czyny, duży efekt”)
Dzięki projektowi uczniowie rozwijali swoje kompetencje językowe, cyfrowe i społeczne, a przede wszystkim – współpracowali i uczyli się od siebie nawzajem w międzynarodowych zespołach 🌍🤝.
Dziękujemy wszystkim uczniom za kreatywność i ogromne zaangażowanie oraz partnerom z Niemiec 🇩🇪 i Czech 🇨🇿 za inspirującą współpracę. 💙💛
#eTwinning #OdznakaJakości #ZusammenStark #SzkołaMiędzynarodowa
Uczniowie klasy 2a zrealizowali projekt eTwinning "A small step for me, a big step for the climate", który miał na celu zwiększenie świadomości ekologicznej naszych uczniów oraz zachęcaniu ich do podejmowania codziennych małych kroków, które mają olbrzymie znaczenie dla naszej planety.
A small step for me, a big step for the climate.
Final eTwinning Project Evaluation Form for Pupils
What interesting information about AI impressed you most of all?
What activities did you enjoy?
What digital tools did you like?
What was the most difficult activity for you?
Would you like to take part in eTwinning projects in the future?
Temat: Unsere ersten Schritte in Deutsch - Freizeit
Czas: 5 cze 2025 08:00 AM Warszawa
Dołącz do spotkania Zoom
https://zoom.us/j/94964501938?pwd=3wzrzcRiC51xOQeplmnUrEBDS29Dbr.1
Identyfikator spotkania: 949 6450 1938
Kod dostępu: 062952
https://www.storyjumper.com/book/read/180936181/67f42f5c3f33e
Prezentacja: Marzena Sosińska
https://docs.google.com/presentation/d/1_fYygG8PzsJlrGd8bpyOZFi5cXU7H6GMZtWrW0bWXbU/edit?usp=sharing
15.15-17.30 die Lernenden von Marzena Sosińska
Um 15.15 Uhr esse ich zu Mittag.
Danach mache ich meine Hausaufgaben.
Ich gehe um 16.30 Uhr mit meinem Hund spazieren.
Um 16.50 Uhr mache ich ein Training im Fitnessstudio.
Dann gehe ich ins Schwimmbad.
Quiz do opisu uczniów Sylwii Stopnickiej
https://docs.google.com/document/d/17bAd0_uUWYBcRHFssgMdNGsM_RfU3PTnUjDHHhGMATw/edit?usp=sharing
Um 8.30 Uhr sehe ich eine Netflix-Serie an.Unsere ersten Schritte in Deutsch - Nachtest
Quiz über Collage von Gloria Spanien/ Beschreibung Thomas Griechenland
Beschreibung der Aktivitäten | European School Education Platform
Uczniowie klasy 2a przed przerwą świąteczną wykonali pierwsze działania w projekcie "A small step for me, a big step for the climate", który ma na celu zwiększenie świadomości ekologicznej naszych uczniów oraz zachęcaniu ich do podejmowania codziennych małych kroków, które mają olbrzymie znaczenie dla naszej planety.
1. Uczniowie przygotowali projekty LOGO projektu oraz zaproponowali slogany do naszego wspólnego LOGO w kształcie kropel wody, a następnie wybrali ich zdaniem najlepszy: Cool kids for a cool planet"
Die Lernenden von Derya Basaran schreiben Beispielsätze zu den folgenden Wendungen, danach generieren die Lernenden von Katarzyna Drabarek das Lied dazu:
Opis kolażu od Marzeny Sosińskiej:
Beschreibung der Aktivitäten | European School Education Platform
Życzenia Wielkanocne
Osterwünsche | European School Education Platform
Jest to nasza Czwarta Odznaka z rzędu - Tak trzymać!! ![]()
![]()
![]()
Temat: Unsere ersten Schritte in Deutsch "Was magst du?"
Czas: 27 mar 2025 08:00 AM Warszawa
Dołącz do spotkania Zoom
https://zoom.us/j/93405410907?pwd=qylduntYFhadwVJ880urcMWdlsLo6k.1
Identyfikator spotkania: 934 0541 0907
Kod dostępu: 911959
1. https://www.youtube.com/watch?v=4mrE5zgEvt4
Uczniowie rysują obrazki przedstawiające rodzaje przemocy rówieśniczej. Aktywności są dodawane na TwinBoard, podczas gdy wy oglądacie i kolorujecie.
Verbal Bullying
Social Bullying
Cyber Bullying
Physical Bullying
2. Social Bullying - okładka do książeczki https://www.storyjumper.com/book/read/179099931/NO-TO-ALL-KINDS-OF-BULLYING
3. https://wordart.com/ Projekty zostaną wykonane za pomocą aplikacji WordArt, wykorzystując wyrażenia życzliwości i miłe słowa, które przychodzą wam do głowy, aby powiedzieć „stop” wszelkim formom przemocy rówieśniczej.
1. SID 2025 piszemy wiersz akrostyczny o Bezpiecznym Internecie po niemiecku (Natalka, Ala, Nina, Julita)
eTwinning: Safer Internet Day 2025 - Wakelet
SID 2025: unsere Aktivitäten | European School Education Platform
2. Tagesablauf ;) Montag,
https://docs.google.com/document/d/1QdsVegaivl2DqeO5J0YzNW3l2G-2xSj2FHYuVB_XXeY/edit?usp=sharing
3. Mittwoch - grafika (Andrzej, Paweł, Szymon), Aufnahme - Freitag
Wochentage - Texte und Bilder | European School Education Platform
SID 2025 1. Sätze, die sie sagt oder denkt. Sie sollen thematisch mit dem Safer Internet Day verbunden sein.
Zapraszam do głosowania na plakat w projekcie English Together
2. English Together e Twinning Project(Birlikte İngilizce e Twinning Projesi)
Zapraszam do głosowania na logo w projekcie No to Bullying
1. No to Bullying /Zorbalığa Hayır
Zapraszam do głosowania na plakat w projekcie No to Bullying
2. 📝 Poster Selection Survey 🎨