wtorek, 17 czerwca 2025

ewaluacja AI Explorers

 Final eTwinning Project Evaluation Form for Pupils


evaluation


What interesting information about AI impressed you most of all?

What activities did you enjoy?

What digital tools did you like?

What was the most difficult activity for you?

Would you like to take part in eTwinning projects in the future?

wtorek, 20 maja 2025

English Together - ewaluacja

 eTwinning Project ENGLISH TOGETHER

https://docs.google.com/document/d/1B2PMOOvFyiPFLkUwJrkbBEhRQjK9mHctmXxYv4AMdnI/edit?usp=sharing

Perfekter Tag

 Prezentacja: Marzena Sosińska

https://docs.google.com/presentation/d/1_fYygG8PzsJlrGd8bpyOZFi5cXU7H6GMZtWrW0bWXbU/edit?usp=sharing

15.15-17.30 die Lernenden von Marzena Sosińska

Um 15.15 Uhr esse ich zu Mittag.

Danach mache ich meine Hausaufgaben.

Ich gehe um 16.30 Uhr mit meinem Hund spazieren.

Um 16.50 Uhr mache ich ein Training im Fitnessstudio.

Dann gehe ich ins Schwimmbad.


Quiz do opisu uczniów Sylwii Stopnickiej

https://docs.google.com/document/d/17bAd0_uUWYBcRHFssgMdNGsM_RfU3PTnUjDHHhGMATw/edit?usp=sharing

Um 8.30 Uhr sehe ich eine Netflix-Serie an. 
Um 9 Uhr höre ich Musik. 
Um 9.30 Uhr räume ich mein Zimmer auf. 
Um 10 Uhr gehe ich mit meinem Hund spazieren.
Um 10.30 Uhr bereite ich das Frühstück zu.

Unsere ersten Schritte - quiz & ewaluacja końcowa

 Unsere ersten Schritte in Deutsch - Nachtest

Quiz über Collage von Gloria Spanien/ Beschreibung Thomas Griechenland

Beschreibung der Aktivitäten | European School Education Platform




piątek, 11 kwietnia 2025

A small step for me, a big step for the climate. Podsumowanie pierwszych działań w projekcie

Uczniowie klasy 2a przed przerwą świąteczną wykonali pierwsze działania w projekcie "A small step for me, a big step for the climate", który ma na celu zwiększenie świadomości ekologicznej naszych uczniów oraz zachęcaniu ich do podejmowania codziennych małych kroków, które mają olbrzymie znaczenie dla naszej planety.

1. Uczniowie przygotowali projekty LOGO projektu oraz zaproponowali slogany do naszego wspólnego LOGO w kształcie kropel wody, a następnie wybrali ich zdaniem najlepszy: Cool kids for a cool planet"





2. Wykonali "Wstępny test wiedzy o klimacie" 

3. Dowiedzieli się więcej o śladzie węglowym wykonując ćwiczenie w Wordwall, tworząc prezentację oraz rozwiązując quiz o przyjaznych lub nie zachowaniach dla środowiska.





CANVA: 


4. Z okazji Międzynarodowego Dnia Niedźwiedzia Polarnego (27 lutego) uczniowie wzięli udział w zajęciach mających na celu podniesienie świadomości na temat zagrożeń dla tych zwierząt. Obejrzeli prezentację dotyczącą zmian klimatu i ich wpływu na życie niedźwiedzi polarnych, a następnie sprawdzili swoją wiedzę, rozwiązując quizy tematyczne. 


Canva:


5. W ramach warsztatów zero waste uczniowie klasy IIA wraz z nauczycielkami, p. Katarzyną Dziewulak i p. Agnieszką Mistewicz stworzyli maskotę wykonaną z materiałów pochodzących z recyklingu z okazji 50-lecia Przedsiębiorstwa Energetycznego w Siedlcach na konkurs plastyczny pod hasłem „Ciepło z wyobraźni – stworzenie projektu i nazwy maskotki z okazji 50-lecia Przedsiębiorstwa Energetycznego w Siedlcach” i zdobyli II miejsce w konkursie ! Gratulacje !!!



Kolejne działania już wkrótce ;) mall step for me, a big step for the climate.

A small step for me, a big step for the climate. 2a

 Ankieta ;) 

Test wstępnej oceny klimatu 2025

Wordwall

https://wordwall.net/tr/resource/89425671


środa, 9 kwietnia 2025

Smart Lernen - Suno & Ostern

Die Lernenden von Derya Basaran schreiben Beispielsätze zu den folgenden Wendungen, danach generieren die Lernenden von Katarzyna Drabarek das Lied dazu: 

  • den Tisch decken / den Tisch abräumen
  • Hausaufgaben machen
  • das Auto reparieren
  • den Eltern helfen
Die Beispiele von Derya - 
Mein Vater und ich reparieren das Auto. Ich helfe manchmal meinen Eltern. Ich mache am Wochenende meine Hausaufgaben. Nach dem Essen räume ich den Tisch ab. Ich deke den Tisch für meine Gäste.

Unsere ersten Schritte in Deutsch - Freizeit & Ostern

 Opis kolażu od Marzeny Sosińskiej:

Beschreibung der Aktivitäten | European School Education Platform

Życzenia Wielkanocne

Osterwünsche | European School Education Platform


czwartek, 27 marca 2025

Odznaki Szkoły eTwinning 2025-2026

🎉Odznaki Szkoły eTwinning przyznane🎉
5️⃣8️⃣ polskich placówek, w tym Nasza Szkoła, zostało nagrodzonych tą prestiżową Odznaką, za kreatywne, zespołowe, angażujące całą szkołę działania oparte na współpracy i bezpiecznym oraz efektywnym wykorzystaniu technologii!
Jesteśmy ogromnie dumni! 🫶👏

 Jest to nasza Czwarta Odznaka z rzędu - Tak trzymać!! 🎉🎉🎉




środa, 26 marca 2025

online Treffen Was magst du?

Temat: Unsere ersten Schritte in Deutsch "Was magst du?"

Czas: 27 mar 2025 08:00 AM Warszawa

Dołącz do spotkania Zoom

https://zoom.us/j/93405410907?pwd=qylduntYFhadwVJ880urcMWdlsLo6k.1


Identyfikator spotkania: 934 0541 0907

Kod dostępu: 911959



wtorek, 11 marca 2025

3b 11.03

 1. https://www.youtube.com/watch?v=4mrE5zgEvt4

Uczniowie rysują obrazki przedstawiające rodzaje przemocy rówieśniczej. Aktywności są dodawane na TwinBoard, podczas gdy wy oglądacie i kolorujecie. 

Verbal Bullying

Social Bullying

Cyber ​​Bullying

Physical Bullying

2. Social Bullying - okładka do książeczki https://www.storyjumper.com/book/read/179099931/NO-TO-ALL-KINDS-OF-BULLYING 

3. https://wordart.com/ Projekty zostaną wykonane za pomocą aplikacji WordArt, wykorzystując wyrażenia życzliwości i miłe słowa, które przychodzą wam do głowy, aby powiedzieć „stop” wszelkim formom przemocy rówieśniczej.

4. Fake news - https://www.canva.com/design/DAGhag1hjIQ/wj2xbXnMxtmuc1g4rjVmZg/edit?utm_content=DAGhag1hjIQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton





 

https://www.canva.com/design/DAGgU9UHWWg/ecY88MgPqOCvv45KZLDl9g/edit?utm_content=DAGgU9UHWWg&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Sätze

  • Blumen gießen
  • den Rasen mähen
  • im Garten arbeiten
  • Unkraut entfernen

as Lied dazu: 

den Tisch decken / den Tisch abräumen

  • Hausaufgaben machen
  • das Auto reparieren
  • den Eltern helfen
















LINK CAnva 7a

 https://www.canva.com/brand/join?token=SJEEkqWOVuBriJrRl-Vs4g&brandingVariant=edu&referrer=team-invite

wtorek, 18 lutego 2025

Smart Lernen SID 2025

1. SID 2025 piszemy wiersz akrostyczny o Bezpiecznym Internecie po niemiecku  (Natalka, Ala, Nina, Julita)

eTwinning: Safer Internet Day 2025 - Wakelet

SID 2025: unsere Aktivitäten | European School Education Platform

2. Tagesablauf ;) Montag, 

https://docs.google.com/document/d/1QdsVegaivl2DqeO5J0YzNW3l2G-2xSj2FHYuVB_XXeY/edit?usp=sharing

3. Mittwoch - grafika (Andrzej, Paweł, Szymon), Aufnahme - Freitag

Wochentage - Texte und Bilder | European School Education Platform

SID 2025 & Umfragen Unsere Ersten Schritte in Deutsch

SID 2025 1. Sätze, die sie sagt oder denkt. Sie sollen thematisch mit dem Safer Internet Day verbunden sein.

2. UMFRAGEN


2. Antworte die Umfrage von ESSEN und TRINKEN 


3. Ergebnisse von TAG & Monate
















sobota, 25 stycznia 2025

No to bullying - podsumowanie pierwszych działań ;)

 

📢 Klasa patronacka eTwinning 3b w międzynarodowym projekcie eTwinning „No to Bullying”! 🌍👫
Czy wiesz, czym jest bullying? To zastraszanie i znęcanie się, które może przybierać różne formy – fizyczne, słowne, a nawet wirtualne. Projekt „No to Bullying” ma na celu uświadamianie uczniów, jak rozpoznawać takie sytuacje, jak wyglądają i – co najważniejsze – jak na nie reagować.
💡 Co udało się zrobić w ramach projektu?
👉 Uczniowie z klasy 3b przygotowali:
🎨 Logo i plakaty w Canvie,
💬 Słowa kojarzące się z bullyingiem podczas burzy mózgów w narzędziu Menti,
📜 Slogany, z których jeden trafił do wspólnego kalendarza projektu.
📖 Dodatkowo uczniowie poznali prawa dziecka wynikające z Konwencji o Prawach Dziecka i zilustrowali prawo do zdrowia we wspólnej książeczce projektowej.
🤝 W marcu będziemy mieli przyjemność gościć nauczycieli z Turcji, którzy odwiedzą naszą szkołę w ramach programu Erasmus+ (job shadowing). To będzie wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń i współpracy!
Razem mówimy głośno: NO TO BULLYING! 🚫