Earth Day - event

22 kwietnia obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Ziemi

Jest to okazja, aby porozmawiać z naszymi uczniami jak ważna jest ochrona środowiska i co mogą zrobić w ich codziennym życiu aby przyczynić się do jej ochrony. W związku z planowanymi lekcjami stworzony został padlet z różnymi pomysłami do wykorzystania przez nauczycieli oraz do wzualizacji naszych działań. Obchody powiązane są z naszym projektem "Jesteśmy superbohaterami" oraz "Spread LOVE" (tu jeszcze zadanie z kodowania :) oraz międzynarodowym wydarzeniem w społeczności eTwinning
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/cv4r0y6b61pg

Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet




Dzień Ziemi w projekcie Spread LOVE - klasy 3a i 3 e


Dzień Ziemi w klasach 3a i 3e minął na kodowoniu - kontynenty w Sudoku, odcienie zieleni, szukanie błędu w kodzie i odnajdowanie drogi do ziemi oraz zakodowanie nowej drogi - to elementy kodowania w Programie "Uczymy Dzieci Programować" Edusense, ale również wykonaliśmy Ziemię w naszych rękach opisując co możemy zrobić dobrego, aby ją chronić, kostkę z zasadami oraz uczyliśmy się słownictwa związanego z Ziemią po angielsku :)

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Slideshow design made with Smilebox


Ziemia w naszych rękach The Earth in our hands

http://www.kizoa.com/Montaż-Wideo/d186848956k6227602o1l1/earth-day


 Katarzyna Drabarek

Dzień Ziemi w projekcie We are Superheroes klasy 4c i 6de


Dzień Ziemi pięknie wplata się w nasz projekt "Jesteśmy superbohaterami".
Zapraszamy do zapoznania się z naszym podsumowaniem
 https://www.flipsnack.com/drabarekkatarzyna/earth-day-in-we-are-superheroes.html

Katarzyna Drabarek

 Dzień Ziemi w klasach3d, 3c i 5d

Klasy trzecie segregowały śmieci na tablicy, robiły wykreślankę i śpiewały piosenkę "Reuse, Reduce, Recycle". https://www.youtube.com/watch?v=AOvcW8l3RzE
Klasa 5 oglądała film  https://www.youtube.com/watch?v=OasbYWF4_S8 zadanie z kartki i wykreślankę



Zajęcia zostały przeprowadzone przez p. Martę Niesiołowską

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz