Let's travel to Venice - karnawał i maski weneckie będą tematem przewodnim naszego nowego projektu :) z naszymi dotychczasowymi partnerami m.in ze Słowenii (Aurora), Włoch (Ale) i Hiszpanii (Concha). Tym razem projekt będzie realizowany przez uczniów z pięciu klas:
kl. 2a,b,c, 4a, 4cd, trzech nauczycieli języka angielskiego: Kasia Drabarek, Ania Bartoszewska i Kasia Piwowarczyk
Cudowne przedstawienie naszego projektu przygotowane przez Ale z Włoch
https://biteable.com/watch/lets-travel-to-venice-2164327/Let's Travel To Venice on Biteable.
© Biteable 2019 Terms of Use Privacy Policy
Nasi partnerzy na mapie
Pracujemy :)
Pierwsze maski karnawałowe gotowe :D
2 B działa prężnie:
2a
4a
4cd
2c
Happy Carnival
https://youtu.be/KdMv88YzfU8
https://youtu.be/p7XQ9eznlHw
https://youtu.be/oxV3vV7xuac
1) Maski weneckie:)
Kolekcja najlepszych masek projektowych wszystkich partnerów
Międzynarodowe głosowanie :)
Najlepsza maska wybrana przez uczniów to nasze LOGO projektowe
gratulujemy uczniom ze Słowenii :)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdm1DCpRCfGCthkmADXRr-j7X_D_XA34VgKBQf-V0ptWsM_5A/viewform
Maska wykonana przez uczennicę z naszej szkoły zajęła III miejsce :D
Gratulujemy Olu i bardzo się cieszymy :)
Przed przystąpieniem do międzynarodowego głosowania każdy z partnerów miał za zadanie - wcale niełatwe, wybrać najlepszą maskę wykonaną przez swoich uczniów
https://forms.gle/NKrdvktiF4afnyf69
https://forms.gle/NKrdvktiF4afnyf69
A tu wyniki głosowania u nas w szkole
2) wystawa w Szkole
Wystawa w naszej szkole zorganizowana przez p. Anię Bartoszewską, Kasię Piwowarczyk i Kasię Drabarek
3) tradycje karnawałowe (w tym szkolny bal przebierańców )
Uczniowie pochwalili się swoim ulubionymi przebraniami na bal karnawałowy.
Bale karnawałowe odbywają się co roku w naszej szkole :)
4) tradycyjne wypieki ;)
Uczniowie pracując samodzielnie, w parach lub małych grupach samodzielnie przygotowali przepisy na znane wypieki karnawałowe, wyszukiwali informacji w Internecie, Korzystając ze słowników tłumaczyli przepisy stosując wyrażenia, które poznali na lekcji języka angielskiego "Jak napisać przepis po angielsku?"
Wszystkie prace zebraliśmy w jedną książeczkę elektroniczną, a do projektu przekazaliśmy również w formie pdf tak aby była możliwość umieszczenia ich w naszej wspólnej książeczce. Uczniowie z innych krajów przygotowali również smaczne propozycje :)
https://www.flipsnack.com/kasiaetwinning/carnival-food-poland.htmlhttps://www.flipsnack.com/kasiaetwinning/carnival-food-poland.html
https://www.flipsnack.com/kasiaetwinning/carnival-food-poland.htmlhttps://www.flipsnack.com/kasiaetwinning/carnival-food-poland.html
powstała międzynarodowa księga z przepisami :)
https://www.calameo.com/books/005853407102f9ec10877
5) kodowanie online i offline :)
W projekcie z naszymi dobrymi znajomymi nie mogło zabraknąć elementów kodowania ;)
i tak kodowaliśmy offline maski przygotowane przez Słoweńskich uczniów ;)
Oraz z wykorzystaniem generatora http://nowoczesnenauczanie.edu.pl/generator1.html
narzędzia, które poznaliśmy dzięki projektowi "Uczymy Dzieci Programować" EduSense i podzieliliśmy się nim z naszymi partnerami ;)
5) Colorillo - wspólne tworzenie maski online :)
Uczniowie mogli pracować jednocześnie ucząc się szacunku dla pracy innych:)
http://colorillo.com/bw40?15vgd58
http://colorillo.com/bw43?4ep2ra
była świetna zabawa, a maska rozpoczęła swoją wędrówkę w szkole w Słowenii, poprzez, Włochy, Polskę aby zakończyć wspólne tworzenie w Hiszpanii :)
6) Tańcząca piosenka"Dance to the music"
Uczniowie zaproponowali aby podzielić się z innymi krajami naszą piosenką z podręcznika "BugsWorld2" Macmillan. Przygotowaliśmy pokazowy taniec, tekst w Canvie i zaprosili do wspólnej zabawy :)
Tu nasze próby
7) spotkanie online ;) - wspólnie zatańczyliśmy "Dance to the music"
było fantastycznie ;)
https://youtu.be/fJFjmp170_0
https://youtu.be/fJFjmp170_0
8) Ewaluacja
dla nauczycieli
Wyniki
https://www.flipsnack.com/kasiaetwinning/teachers-feedback.htmlhttps://www.flipsnack.com/kasiaetwinning/teachers-feedback.html
dla uczniów w Mentimeter
a tu wyniki
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz