Spice English Up

Spice English Up!

Celem projektu jest stworzenie wirtualnego zbioru narzędzi Web 2.0 do wykorzystywania na lekcjach języka angielskiego. Cytat Johna Deweya „Jeśli uczymy dzisiejszych uczniów, tak jak wczoraj, okradamy ich z jutra”, zainspirował nas do stworzenia projektu. W trakcie projektu zarówno nauczyciele, jak i uczniowie będą dzielić się swoją wiedzą i będą ze sobą współpracować. Głównym celem jest integracja wykorzystania narzędzi Web 2.0 na naszych lekcjach i sprawienie, aby uczniowie poprawili swoje umiejętności w zakresie ICT i języka angielskiego.
  
I. Przedstawiamy się - uczniowie


Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet


Gry w LearningApps dla naszych partnerów utrwalające imiona i informacje o naszych uczniach:
SpiceYour English
https://learningapps.org/display?v=pt2kvbdyk19
https://learningapps.org/display?v=povcff60j19



II. Nasz kraj, miasto i szkoła



Prezentacje przygotowane przez uczniów.
Zapraszamy do obejrzenia i przeczytania :)

POLSKA

prezentacja w PowerPoint, publikacja na issuu

 https://issuu.com/katarzynadrabarek/docs/poland_5a.pptx

 
https://issuu.com/katarzynadrabarek/docs/poland_5a.pptx

Siedlce

prezentacje w formie rysunków, publikacja na Popplet 

http://popplet.com/app/#/5593815


Szkoła 

prezentacja w PowerPoint, publikacja na Calameo

https://www.calameo.com/books/005621328a07bf7a8bdfd


Uczniowie pracujący nad prezentacjami



Spis narzędzi ICT
https://padlet.com/aylinleventoglu/web2tools
 
Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet

III. LOGO projektu


Uczniowie 5a korzystając z generatora chmur wyrazowych WordArt stworzyli propozycje logo, z których powstała kompozycja w serwisie Canva








Głosowanie
https://forms.gle/U9q9Ec1uDRyx4ztD9

 

wyniki głosowania


zwycięskie logo


Wirtualna tablica z najlepszymi propozycjami
https://padlet.com/aylinleventoglu/logowordart
Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet

Głosowanie międzynarodowe:


Zwyciężyło logo uczniów z Turcji İlkay Göktürk Seven


Ewaluacja zadania LOGO


IV. Zadanie 1 - VOCABULARY- Słownictwo

  Kolejne zadanie w projekcie Spice English Up zakończone ;)

Uczniowie ukończyli zestaw do nauki słownictwa w Flashcard Machine, który tworzyli z uczniami z trzech szkół z Turcji:
https://www.flashcardmachine.com/3735708/r8i2






Uczniowie stworzyli również indywidualny zestaw z bieżącym słownictwem na lekcjach angielskiego

Spice English Up Flashcard Machine - Household chores
https://www.flashcardmachine.com/3737558/s7k4

Wszyscy uczniowie mieli okazję do sprawdzenia ćwiczeń przygotowywanych w projekcie, które zostały zebrane na wspólnej tablicy wirtualnej "Padlet" i udostępnione na obu naszych szkolnych blogach.
Spice English up - padlet z interaktywnymi ćwiczeniami do nauki słownictwa - efekty współpracy w grupach międzynarodowych

https://padlet.com/aylinleventoglu/vocabularylinks
Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet
Ewaluacja zadania na forum

V. ZADANIE 2- Listening & Speaking Słuchanie i mówienie

1) Quiver flags ;)
Każdy z partnerów przygotuje jedną flagę a następnie odczyta ją za pomocą aplikacji Quiver i nagra dialog pomiędzy uczniami dotyczący danego państwa - pytanie- odpowiedź ;) Nasze państwo to CHORWACJA
dialog o Chorwacji, stolicy i walucie nagrali Damian i Kamil R.
https://youtu.be/cqsRIQCUGSc


flagę do aplikacji Quiver przygotowała Lenka



https://padlet.com/aylinleventoglu/quiver 


Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet
2) zadanie indywidualne dot naszego bieżącego słownictwa
wybierzemy jedną z poniższych aplikacji:

Play Store for Android:
Chatterkid
Toontastic
Mjoc2
My talking pet
Speak Pic
Plotagon
Motion Portrait
iFun Face
Scratch

Apple Store:
Animate Anything
Sock Puppets

Websites:
Blabberize
Voki
Voicethread

Ostatecznie wybraliśmy padlet ;) czasami do nagrań używaliśmy vocaroo Realizacja zadania miała miejsce w trakcie zamknięcia szkół z powodu COVID-19. Uczniowie świetnie sobie poradzili z zadaniem, które odzwierciedlało nasze potrzeby z realizacji podstawy programowej języka angielskiego. Dzięki projektowi oraz użytym narzędziom zdalna nauka języka angielskiego nie była trudna ani nudna ;)   
Uczniowie nagrali swoje wypowiedzi w czasie przeszłym Past Simple oraz odczytywali treść pocztówek wakacyjnych, jak również zapraszali na swoje urodziny :) Uczniowie odsłuchiwali wszystkie nagrania i rozmawiali na ich temat podczas naszych lekcji online :) 
1) Invitation for a birthday party
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/9yx9hxywt90dg9jf

Utworzony za pomocą aplikacji Padlet

2) Summer postcard
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/7x19ba0u1n91l3pv
Utworzony za pomocą aplikacji Padlet

3) What did you do last week?
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/o45ed4k82p710u2g


Utworzony za pomocą aplikacji Padlet



3) Fligrid - tounge twisters ;) 
ewaluacja zadania



VI. ZADANIE 3- Reading and Writing - czytanie i pisanie

1) blog projektowy dla uczniów
https://spiceenglishup.edublogs.org/

Uczniowie rozpoczęli pisanie na blogu i czytanie wpisów innych w szkole
potem kontynuowali pracę na blogu z domów, podczas lekcji online



2) indywidualne zadania
- My fantastic week

VII. DOMINO





online domino - liczby 1-16

VIII Spotkania online


IX - Ewaluacja


X. BLOG PROJEKTOWY
https://spiceenglishup.blogspot.com/

XI. STRONA INTERNETOWA PROJEKTU

https://spiceenglishup.weebly.com/

Wszystkie nasze zadania wykonane przez naszych uczniów w grupach międzynarodowych z podziałem na umiejętności na naszym blogu projektowym ;) Baza pomysłów i narzędzi jak ćwiczyć z uczniami poszczególne umiejętności ;)
1) Vocabulary - Słownictwo

2) Listening & Speaking
 
3) Reading & Writing
 

Słowniczek narzędzi WEB 2.0 


ROZPOWSZECHNIANIE
https://padlet.com/aylinleventoglu/spicedissemination



Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet

Kalendarz 2020-2021 

https://www.storyjumper.com/book/read/85872385/5eff3fd9aabc3

Book titled 'Spice English Up eTwinning project calendar'Read this book made on StoryJumper

Krajowa Odznaka Jakości

Z dumą otrzymaliśmy wiadomość, że nasz projekt został odznaczony Krajową Odznaką Jakości :) 

 


Otrzymaliśmy również Europejską Odznakę Jakości :)))


Oznacza to, że praca nauczyciela, praca uczniów i szkoły została oceniona jako reprezentująca najwyższy europejski poziom. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz