Spice English Up!
Celem projektu jest stworzenie wirtualnego zbioru narzędzi Web 2.0 do wykorzystywania na lekcjach języka angielskiego. Cytat Johna
Deweya „Jeśli uczymy dzisiejszych uczniów, tak jak wczoraj, okradamy ich z
jutra”, zainspirował nas do stworzenia projektu. W trakcie projektu zarówno
nauczyciele, jak i uczniowie będą dzielić się swoją wiedzą i będą ze sobą współpracować.
Głównym celem jest integracja wykorzystania narzędzi Web 2.0 na naszych
lekcjach i sprawienie, aby uczniowie poprawili swoje umiejętności w zakresie
ICT i języka angielskiego.
I. Przedstawiamy się - uczniowie
Gry w LearningApps dla naszych partnerów utrwalające imiona i informacje o naszych uczniach:
SpiceYour English
https://learningapps.org/display?v=pt2kvbdyk19
https://learningapps.org/display?v=povcff60j19
II. Nasz kraj, miasto i szkoła
Prezentacje przygotowane przez uczniów.
Zapraszamy do obejrzenia i przeczytania :)
Zapraszamy do obejrzenia i przeczytania :)
POLSKA
prezentacja w PowerPoint, publikacja na issuu
https://issuu.com/katarzynadrabarek/docs/poland_5a.pptx
Siedlce
prezentacje w formie rysunków, publikacja na Popplet
http://popplet.com/app/#/5593815
Szkoła
prezentacja w PowerPoint, publikacja na Calameo
https://www.calameo.com/books/005621328a07bf7a8bdfd
Uczniowie pracujący nad prezentacjami
Spis narzędzi ICT
https://padlet.com/aylinleventoglu/web2tools
III. LOGO projektu
Uczniowie 5a korzystając z generatora chmur wyrazowych WordArt stworzyli propozycje logo, z których powstała kompozycja w serwisie Canva
Głosowanie
https://forms.gle/U9q9Ec1uDRyx4ztD9
wyniki głosowania
zwycięskie logo
Wirtualna tablica z najlepszymi propozycjami
https://padlet.com/aylinleventoglu/logowordart
Głosowanie międzynarodowe:
Zwyciężyło logo uczniów z Turcji İlkay Göktürk Seven
Ewaluacja zadania LOGO
IV. Zadanie 1 - VOCABULARY- Słownictwo
Kolejne zadanie w projekcie Spice English Up zakończone ;)
Uczniowie ukończyli zestaw do nauki słownictwa w Flashcard Machine, który tworzyli z uczniami z trzech szkół z Turcji:https://www.flashcardmachine.com/3735708/r8i2
Uczniowie stworzyli również indywidualny zestaw z bieżącym słownictwem na lekcjach angielskiego
Spice English Up Flashcard Machine - Household chores
https://www.flashcardmachine.com/3737558/s7k4
Wszyscy uczniowie mieli okazję do sprawdzenia ćwiczeń przygotowywanych w projekcie, które zostały zebrane na wspólnej tablicy wirtualnej "Padlet" i udostępnione na obu naszych szkolnych blogach.
Spice English up - padlet z interaktywnymi ćwiczeniami do nauki słownictwa - efekty współpracy w grupach międzynarodowych
https://padlet.com/aylinleventoglu/vocabularylinks
Ewaluacja zadania na forum
V. ZADANIE 2- Listening & Speaking Słuchanie i mówienie
1) Quiver flags ;)
Każdy z partnerów przygotuje jedną flagę a następnie odczyta ją za pomocą aplikacji Quiver i nagra dialog pomiędzy uczniami dotyczący danego państwa - pytanie- odpowiedź ;) Nasze państwo to CHORWACJAdialog o Chorwacji, stolicy i walucie nagrali Damian i Kamil R.
https://youtu.be/cqsRIQCUGSc
flagę do aplikacji Quiver przygotowała Lenka
https://padlet.com/aylinleventoglu/quiver
2) zadanie indywidualne dot naszego bieżącego słownictwa
wybierzemy jedną z poniższych aplikacji:
Play Store for Android:
Chatterkid
Toontastic
Mjoc2
My talking pet
Speak Pic
Plotagon
Motion Portrait
iFun Face
Scratch
Apple Store:
Animate Anything
Sock Puppets
Websites:
Blabberize
Voki
Voicethread
Ostatecznie wybraliśmy padlet ;) czasami do nagrań używaliśmy vocaroo Realizacja zadania miała miejsce w trakcie zamknięcia szkół z powodu COVID-19. Uczniowie świetnie sobie poradzili z zadaniem, które odzwierciedlało nasze potrzeby z realizacji podstawy programowej języka angielskiego. Dzięki projektowi oraz użytym narzędziom zdalna nauka języka angielskiego nie była trudna ani nudna ;)
Uczniowie nagrali swoje wypowiedzi w czasie przeszłym Past Simple oraz odczytywali treść pocztówek wakacyjnych, jak również zapraszali na swoje urodziny :) Uczniowie odsłuchiwali wszystkie nagrania i rozmawiali na ich temat podczas naszych lekcji online :)
1) Invitation for a birthday party
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/9yx9hxywt90dg9jf
2) Summer postcard
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/7x19ba0u1n91l3pv
3) What did you do last week?
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/o45ed4k82p710u2g
3) Fligrid - tounge twisters ;)
https://flipgrid.com/funwithenglish
a tu zebrane nasze łamańce językowe ;)
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/yu9qdplfq2qq9okt
a tu zebrane nasze łamańce językowe ;)
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/yu9qdplfq2qq9okt
ewaluacja zadania
VIII Spotkania online
ROZPOWSZECHNIANIE
https://padlet.com/aylinleventoglu/spicedissemination
VI. ZADANIE 3- Reading and Writing - czytanie i pisanie
1) blog projektowy dla uczniów
https://spiceenglishup.edublogs.org/
Uczniowie rozpoczęli pisanie na blogu i czytanie wpisów innych w szkole
potem kontynuowali pracę na blogu z domów, podczas lekcji online
https://spiceenglishup.edublogs.org/
Uczniowie rozpoczęli pisanie na blogu i czytanie wpisów innych w szkole
potem kontynuowali pracę na blogu z domów, podczas lekcji online
2) indywidualne zadania
- My pet
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/3qd62oej01em69jw
- Learning English at home
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/jj6ei6jihwjlnhqo
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/3qd62oej01em69jw
- Learning English at home
https://padlet.com/drabarekkatarzyna/jj6ei6jihwjlnhqo
- My fantastic week
VII. DOMINO
online domino - liczby 1-16
VIII Spotkania online
IX - Ewaluacja
X. BLOG PROJEKTOWY
https://spiceenglishup.blogspot.com/
XI. STRONA INTERNETOWA PROJEKTU
https://spiceenglishup.weebly.com/
Wszystkie nasze zadania wykonane przez naszych uczniów w grupach
międzynarodowych z podziałem na umiejętności na naszym blogu projektowym
;) Baza pomysłów i narzędzi jak ćwiczyć z uczniami poszczególne
umiejętności ;)
1) Vocabulary - Słownictwo
2) Listening & Speaking
3) Reading & Writing
Słowniczek narzędzi WEB 2.0
https://padlet.com/aylinleventoglu/spicedissemination
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz