piątek, 29 września 2017

Projekt na Twinspace - moje pierwsze szkolenie w roli trenera ;)

Dnia 27.09.2017 w siedzibie MSCDN w Siedlcach odbyły się warsztaty metodyczne "Projekt na Twinspace". Miałam zaszczyt i ogromną przyjemność współprowadzić je dzięki zaproszeniu do współpracy od organizatora p. Iwony Moczydłowskiej - konsultanta ds. nauczania języków obcych. Było to spotkanie dla nauczycieli już zarejestrowanych w programie eTwinning w celu przybliżenia im funkcjonalności Twinspace - jest to dostępna w sieci przestrzeń, gdzie członkowie projektów eTwinning (nauczyciele i uczniowie) spotykają się, współpracują i dzielą swoją pracą. Twinspace wykorzystuję na co dzień w realizacji naszych wszystkich projektów międzynarodowych w szkole.
Jeszcze w ubiegłym roku szkolnym to ja się szkoliłam w tym i wielu innych zakresach, a teraz proszę mogę uczyć innych :))) Mam nadzieję, że moi uczniowie widząc sukcesy swojego nauczyciela będą dążyć równie usilnie do osiągania swoich, których mają już trochę na koncie :)
Pamiętajmy "Uczymy się całe życie" i tu posłużę się cytatem zaczerpniętym od jednego z trenerów kursów online: "Jeśli już się Tobie wydaje, że wszystko wiesz i wszystko potrafisz - masz rację tak Ci się tylko wydaje. Na początek spróbuj trzasnąć drzwiami obrotowymi." 😃
Zatem nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić do obejrzenia wizualizacji z warsztatów ;)

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Photo slideshow made with Smilebox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz