W projekcie międzynarodowym eTwinning 'Enjoying coding' uczniowie klasy 4bd zmierzyli się z wyzwaniem w Kahoot! stworzonym przez uczniów ze Słowenii, Hiszpanii i Włoch. Przygotowały również własną propozycję quizu, w którym należy rozpoznać czy zdjęcie jest prawdziwe czy fałszywe. Wynik naszych międzynarodowych rozgrywek online to 56% - czyli wielu uczniów nie jest w stanie odróżnić prawdziwego zdjęcia od 'sfałszowanego'. Celem zadania było uświadomienie uczniom, że otacza ich szeroko pojmowana dezinformacja medialna i, że powinni krytycznie podchodzić do tego co widzą każdego dnia w Internecie. Każdego dnia dzieci oglądają niezliczone obrazy i filmy, które zostały poddane edycji lub cyfrowo zmienione. Technologia szybko się rozwija i niektórzy eksperci uważają, że niektóre z tych podróbek wkrótce będą prawie nie do rozpoznania dla ludzkiego oko. Mamy nadzieję, nasi uczniowie będą coraz bardziej świadomymi użytkownikami Internetu.
Strony
- Strona główna
- Spiel mit uns!
- Global Traditions in the Age of AI
- Let's Meet In My Town
- English is E123
- Volles Haus
- TOLERANZ
- Fiktive Familie
- My treasure BOX
- Gamenglish for Kids
- Christmas & Coding
- Motion your imagination
- Spice English Up
- English is a piece of cake
- E&P English and Puzzles
- We love coding
- 5R
- Arts&Maths
- Me...
- Let's travel to Venice
- Little Dreamers
- Coding & Art
- We are superheroes
- Spread LOVE
- Music is great!
- Earth Day - event
- Santa Claus is coming...
- Br & Am Culture
- A Bouquet of Emotions!
- Digital Postcards from all year round
- Connecting Cultures
- I want peace
- You have a letter
- My country lapbook
- Easter Cards Exchange
- Christmas Cards Exchange
- Digital Christmas Cards Exchange
- Video fun for Christmas
- My holidays - event
- Odznaki Jakości/ Odznaka Szkoły eTwinning
- Uczymy Dzieci Programować
- eTwinning Day/ ErasmusDays/ErasmusRun
- DBI - SID Dzień Bezpiecznego Internetu - Safer Internet Day
- eSafety Label
- Konferencje EDJO - Europejski Dzień Języków Obcych i nie tylko
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz