E&P English and Puzzles


E&P English and Puzzles

Projekt mający na celu nauczanie i uczenie się języka angielskiego wykorzystując zagadki i łamigłówki   ;)
https://view.genial.ly/5eec0458b508bf0d7f24d054/presentation-english-and-puzzles-project-planhttps://view.genial.ly/5eec0458b508bf0d7f24d054/presentation-english-and-puzzles-project-plan
https://view.genial.ly/5eec0458b508bf0d7f24d054/presentation-english-and-puzzles-project-plan https://view.genial.ly/5eec0458b508bf0d7f24d054/presentation-english-and-puzzles-project-plan

I. Wprowadzenie do projektu

  Członkowie projektu na mapie

  Przedstawiamy się


Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet

ZADANIA

II. LOGO 

Uczniowie klasy 3 B przygotowali propozycje LOGO do naszego projektu English & Puzzles korzystając z www.designevo.com





A tu nasze głosowanie, zwycięski logo weźmie udział w konkursie międzynarodowym :)
https://forms.gle/nKkVcmsmfYN631r1A


W projekcie English & Puzzles zwyciężyło logo przygotowane przez Wiktora Karpowicza z klasy 3B. Gratulacje! :D


Link do międzynarodowego głosowania https://www.tricider.com/brainstorming/3Eb8ElZHkLR;jsessionid=QGmEXZ9j0mE8gRDF9uvtkg

Głosowanie




Zwycięskie LOGO uczniów z Hiszpanii
Nasze logo na 3 miejscu :) Gratulacje :D






III. WORDSEARCH puzzle

Wszyscy partnerzy będą tworzyli puzzle korzystając z różnych narzędzi ICT: LearningApps, Educaplay, Proprofs, H5p, Puzzlefast, Educandy, Wordwall do słownictwa tj:
School objects, House, Animals, Food and Drinks, Weather, Hobbies,Sports
My jesteśmy w grupie z Ilkin z Turcji  oraz z  Melanthia z Grecji i będziemy współtworzyć puzzle ze słownictwem DOM ;)

A w naszym ogródku zbierzemy słownictwo do naszego pierwszego zadania ;) 
https://answergarden.ch/1094307


Nasi uczniowie pracują w ogródku ;)


Podział na trzy zestawy pomiędzy naszymi partnerami z grupy ;) 




A tu nasza próbka ćwiczenia Wordsearch zawierająca bieżące słówka dotyczące spędzania wolnego czasu:



Uczniom się bardzo podobało ;) niedługo stworzą własne ćwiczenie :)

  Uczniowie stworzyli własny zestaw :) dumna ;)

 
 
Praca nad wykreślankami przygotowanymi przez naszych partnerów oraz inne grupy :) 

Wspólnie uczniowie tworzą wykreślankę z liczbami w Flippity 

A tu my ;) wybraliśmy liczbę 7 a Andrzej wyszukał obrazek oraz wstawił link do naszego wspólnego dokumentu.



Nasze wspólne zadanie gotowe:

https://www.flippity.net/ws.asp?k=1t_S8oC72c5wZ8mZhBiYIWxVEVBkTwJQNvPMdpV6X868

 


IV. CROSSWORD puzzle

Wszyscy partnerzy będą tworzyli Krzyżówki korzystając z różnych narzędzi ICT:


Hobbies, countries and nationalities, weather animals, chool objects, numbers, food and drinks, sport, body parts, my house

My jesteśmy w grupie z Andreą z Węgier i będziemy współtworzyć krzyżówki ze słownictwem ZWIERZĘTA ;) w PUZZLEFAST a podpowiedziami będą słowa anagramy ;) 

Wspólnie podjęliśmy decyzję, że uczniowie z Węgier stworzą krzyżówkę ze zwierzętami żyjącymi w wodzie a Polscy uczniowie ze zwierzętami żyjącymi na lądzie. Następnie podzielimy nasze zwierzątka na dwie grupy i każdy z nas stworzy po jednej krzyżówce, w której pojawią się zwierzątka zarówno wodne jak i lądowe ;)

A tu my szukamy zwierząt lądowych:
https://answergarden.ch/1129777


 

 

 Uczniowie tworzą naszą krzyżówkę

Nasza krzyżówka w PuzzleFast

https://www.puzzlefast.com/en/puzzles/2020060306503179E


krzyżówka naszego partnera

https://www.puzzlefast.com/en/puzzles/2020021312210241N 


Rozwiązujemy krzyżówki

 

Wspólnie uczniowie tworzą krzyżówkę z nazwami miesięcy i dni tygodnia w Flippity 

A tu my ;) miesiąc wrzesień - September a  jego anagram wpisał do naszego wspólnego dokumentu Wiktor

Nasze wspólne zadanie gotowe:

 

VIII STAY AT HOME Jigsawpuzzle

 Uczniowie w wielu krajach pozostają w domu ze względu na pandemię Coronawirusa. Ich zadaniem jest przedstawienie siebie, swoich czynności, prac z okresu pozostawania w domu. Z otrzymanych obrazków stworzymy puzzle w jigsawplanet :)

Prace uczniów na wirtualnej tablicy a w komentarzach linki do puzzli ;) 

https://youtu.be/adPXv6D2tEI

Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet
Link do wirtualnej tablicy z pracami wszystkich uczniów projektowych:

https://padlet.com/aylinleventoglu/stayathome


Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet
 

IX spotkanie online'


X Wspólne produkty:

1) Wordsearch

 

2) Crossword

 

3) StoryJumper ebook

https://www.storyjumper.com/book/read/84669635/5ed63018166bb

 

Book titled 'The Book of our Puzzles'Read this book made on StoryJumper

 

nasze strony w książeczce ;)




 

4) ebook with Qr codes to all activities


  link: 

https://www.calameo.com/read/0047250056927dcf07601


XI Rozpowszechnianie


Nasz wspólny BLOG:

Padlet 

Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet


XI EWALUACJA 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf-ehCSZ36-anAbzPrpfPZTbX13F62LXr0gjtCTVuygh40c0Q/viewform

 

Z dumą otrzymaliśmy wiadomość, że nasz projekt został odznaczony Krajową Odznaką Jakości :) 


Otrzymaliśmy również Europejską Odznakę Jakości :) 

Oznacza to, że praca nauczyciela, praca uczniów i szkoły została oceniona jako reprezentująca najwyższy europejski poziom.


 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz