Let's travel to Venice


Let's travel to Venice - karnawał i maski weneckie będą tematem przewodnim naszego nowego projektu :) z naszymi dotychczasowymi partnerami m.in ze Słowenii (Aurora), Włoch (Ale) i Hiszpanii (Concha). Tym razem projekt będzie realizowany przez uczniów z pięciu klas:

Cudowne przedstawienie naszego projektu przygotowane przez Ale z Włoch

https://biteable.com/watch/lets-travel-to-venice-2164327/


Let's Travel To Venice on Biteable.
© Biteable 2019 Terms of Use Privacy Policy

Nasi partnerzy na mapie

 

Pracujemy :)


Pierwsze maski karnawałowe gotowe :D
2 B działa prężnie:




 2a


4a


4cd

2c

Happy Carnival


 https://youtu.be/KdMv88YzfU8



https://youtu.be/p7XQ9eznlHw

https://youtu.be/oxV3vV7xuac



1) Maski weneckie:)

Kolekcja najlepszych masek projektowych wszystkich partnerów

 Międzynarodowe głosowanie :) 

Najlepsza maska wybrana przez uczniów to nasze LOGO projektowe

gratulujemy uczniom ze Słowenii :)

 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdm1DCpRCfGCthkmADXRr-j7X_D_XA34VgKBQf-V0ptWsM_5A/viewform

Głosujemy

A oto wyniki głosowania :


Maska wykonana przez uczennicę z naszej szkoły zajęła III miejsce :D 
Gratulujemy Olu i bardzo się cieszymy :)


Przed przystąpieniem do międzynarodowego głosowania każdy z partnerów miał za zadanie - wcale niełatwe, wybrać najlepszą maskę wykonaną przez swoich uczniów
https://forms.gle/NKrdvktiF4afnyf69

A tu wyniki głosowania u nas w szkole




2) wystawa w Szkole

 Wystawa w naszej szkole zorganizowana przez p. Anię Bartoszewską, Kasię Piwowarczyk i Kasię Drabarek


3) tradycje karnawałowe (w tym szkolny bal przebierańców )

Uczniowie pochwalili się swoim ulubionymi przebraniami na bal karnawałowy. 
Bale karnawałowe odbywają się co roku w naszej szkole :)



4) tradycyjne wypieki ;) 

Uczniowie pracując samodzielnie, w parach lub małych grupach samodzielnie przygotowali przepisy na znane wypieki karnawałowe, wyszukiwali informacji w Internecie, Korzystając ze słowników tłumaczyli przepisy stosując wyrażenia, które poznali na lekcji języka angielskiego "Jak napisać przepis po angielsku?" 
Wszystkie prace zebraliśmy w jedną książeczkę elektroniczną, a do projektu przekazaliśmy również w formie pdf tak aby była możliwość umieszczenia ich w naszej wspólnej książeczce. Uczniowie z innych krajów przygotowali również smaczne propozycje :)
https://www.flipsnack.com/kasiaetwinning/carnival-food-poland.htmlhttps://www.flipsnack.com/kasiaetwinning/carnival-food-poland.html



 powstała międzynarodowa księga z przepisami :)


https://www.calameo.com/books/005853407102f9ec10877


5) kodowanie online i offline :) 

W projekcie z naszymi dobrymi znajomymi nie mogło zabraknąć elementów kodowania ;)
i tak kodowaliśmy offline maski przygotowane przez Słoweńskich uczniów ;)

Oraz z wykorzystaniem generatora http://nowoczesnenauczanie.edu.pl/generator1.html
narzędzia, które poznaliśmy dzięki projektowi "Uczymy Dzieci Programować" EduSense i podzieliliśmy się nim z naszymi partnerami ;)  

5) Colorillo - wspólne tworzenie maski online :) 

Uczniowie mogli pracować jednocześnie ucząc się szacunku dla pracy innych:)

http://colorillo.com/bw40?15vgd58

http://colorillo.com/bw43?4ep2ra 

była świetna zabawa, a maska rozpoczęła swoją wędrówkę w szkole w Słowenii, poprzez, Włochy, Polskę aby zakończyć wspólne tworzenie w Hiszpanii :)







6) Tańcząca piosenka"Dance to the music"

 Uczniowie zaproponowali aby podzielić się z innymi krajami naszą piosenką z podręcznika "BugsWorld2" Macmillan. Przygotowaliśmy pokazowy taniec, tekst w Canvie i zaprosili do wspólnej zabawy :)
Tu nasze próby



7) spotkanie online ;)  - wspólnie zatańczyliśmy "Dance to the music"

 było fantastycznie ;)
https://youtu.be/fJFjmp170_0


8) Ewaluacja 

dla nauczycieli
Wyniki
https://www.flipsnack.com/kasiaetwinning/teachers-feedback.htmlhttps://www.flipsnack.com/kasiaetwinning/teachers-feedback.html  


dla uczniów w Mentimeter
a tu wyniki
 

Wspólny magazyn projektowy :) 

https://www.calameo.com/read/0058534079897a58257f5

 

Podsumowanie projektów eTwinning 2018/2019 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz