3) Głosujemy na najlepszy plakat do międzynarodowego głosowania
Podczas spotkania online 20.04 uczniowie ze wszystkich krajów i szkół partnerskich wspólnie wybrali plakat projektowy przygotowany przez uczniów z Turcji
Uczniowie pracując w międzynarodowych grupach na Forum i w LearningApps tworzą wspólne gry i quizy
Uczniowie koordynatorzy z grup międzynarodowych współpracują na forum w międzynarodowych zespołach dzieląc się informacjami wypracowanymi w grupach krajowych , wspólnie tworzą gry na LA oraz umieszczają wpisy
ebook ze wszystkimi grami stworzonymi przez uczniów w LearningApps w międzynarodowych zespołach do wykorzystania przez wszystkich nauczycieli języka anielskiego w przyszłości
W tej części nasi uczniowie stworzą materiały do nauczania słownictwa poprzez gry stworzone z materiałów wtórych. Będą mogli się poczuć jak nauczyciele i postarają się nauczyć słownictwa swoich rówieśnikom poprzez nagrywanie filmów.
Zakładamy, że nasze dzieci rozwijają swoje umiejętności w zakresie kreatywności, poczucia empatii, pewności siebie, przywództwa, mówienia publicznie lub rozwiązywania problemów.
1. Propozycje zakresu słownictwa do lekcji video
Nauczyciele zebrali propozycje na tablicy Jamboard
następnie szkołom został przydzielony jeden temat - łącznie 11 zakresów tematycznych
Nasz zakres słownictwa to: Computers - pokrywa się on z materiałem leksykalnym z naszych lekcji angielskiego ;)
Do stworzenia gier z materiałów wtórnych oraz nagrania lekcji zgłosiły się dwie uczennice Wiktoria i Patrycja.
Rezultatem współpracy wszystkich uczniów jest ebook z 11 jednostkami lekcyjnymi z lekcjami video przygotowanymi przez uczniów uczących słówek z wykorzystaniem gier ;)
Uczniowie tworzą Pictionary ;) czyli słowniczek obrazkowy w 5 językach: angielskim, tureckim, polskim, hiszpańskim i ukraińskim, a żeby słówka było łatwiej zapamiętać uczniowie stworzą nie tylko rysunek ale snapword czyli w słowie umieszczamy coś co kojarzy nam się ze znaczeniem danego słowa;)
Uczniowie ponownie pracowali w międzynarodowych zespołach na Forum - alfabet został podzielony na części a uczniowie wpisywali ulubione słowa po angielsku rozpoczynające się na dane literki - nasi uczniowie pracowali w dokumencie Google.
Jeden z uczniów - Patrycja była uczennicą mentorem - miała za zadanie przetłumaczyć wszystkie słówka ze wszystkich grup na nasz język, jak również przekazać pomysły na słowa wypracowane w grupach rodzimych podczas zajęć
Wyjaśnienie snapwords
Następnie Wiktoria i Patrycja przygotowały wspaniałe snapwords do wybranych w naszym zespole słów:
N - Nurse
O - Ocean
P - Party
Q - Queen
R - Rock
S - School
T - Tiger
Dzięki współpracy naszych uczniów powstał wspaniały słowniczek w StoryJumper
Project introduction webinars with the students 1st general webinar with students 20.04.2021 - uczniowie w trakcie spotkania mieli na sobie maski, które stworzyli dla działań wprowadzających. Była to okazja do przedstawienia się, zadawania i odpowiadania na pytania na temat szkół, lekcji, ulubionych, hobby, lubi i nie lubi,.. itd. To była świetna zabawa dla uczniów i nauczycieli. Uczniowie byli podekscytowani, że mogą poznać nowych przyjaciół z różnych kultur i różnych szkół. Po tym, jak wszyscy chętni się przedstawili, odbyło się głosowanie na najlepszy plakat projektowy :) jak już wspominaliśmy wcześniej zwyciężył plakat ze szkoły tureckiej.
Spotkanie odbyło się po realizacji zadania 3 - interaktywne gry online w LA, jako podsumowanie nauczyciele stworzyli wspólnie quiz Milionerzy a następnie przekształcili go w quiz na Quizziz tak, aby uczniowie mogli zagrać podczas spotkania online. Było jak zwykle dużo emocji. Wyłoniono 3 pierwsze miejsca i z dumą informujemy, że Laura z 6a zajęła 1 miejsce - gratulacje!!!
15.05.2021 Spotkanie odbyło się po realizacji zadania 4 - I am a teacher - video lessons, jako podsumowanie uczniowie stworzyli wspólnie quiz na forum a następnie przekształcili go w quiz na Booklet i Kahoot! tak, aby uczniowie mogli zagrać podczas spotkania online i jako wyzwanie Było jak zwykle dużo emocji.
W trakcie ostatniego spotkania wszyscy byliśmy piratami i mieliśmy skrzynie ze skarbami. Uczniowie stworzyli własne pudełka z materiałów wtórnych. Mieliśmy nauczyciela gościa, Büşra Sonay, z którą bawiliśmy się w poszukiwanie skarbów. Nasi uczniowie mieli za zadanie znaleźć w swoim domu pewne przedmioty np. pasta do zębów, ręcznik, pilot, kredka, mysz, papier toaletowy, sól i pieprz, kubek, klucze, nożyczki i umieścić je w sowjej skrzyni skarbów. Ćwiczyli również wymowę podawanych słów. Kiedy wszystkie pudełka były pełne uczniowie mieli okazję do zobaczenia jak można używać materiałów wtórnych.
Wspólnie obchodziliśmy dzień eTwinning ;) Uczniowie wspólnie stworzyli filmik, w którym mówią, co dla nich znaczy eTwinning. Dziękujemy Magdzie za jej filmik, który dopełnia całości.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz